Kandidatarbete


Sinnenas trädgård, Stockholm

Jag har nu kommit så långt i min utbildning att jag har skrivit klart mitt kandidatarbete. Jag kommer att publicera det så fort det har blivit godkänt av min examinator. Då det är viktigt att källförteckningen är korrekt utformad så har vi skickat e-post fram och tillbaka men det verkar som att vi mest missförstår varandra så det kanske är bättre att vi träffat och diskuterar det sista istället. Jag tycker att sådan formalia är så tråkig så jag har svårt att engagera mig fullt ut också. Det som är roligt är ju att skriva texten och fundera kring olika intressanta frågor inte att strukturera upp källhanteringen. Det kommer hur som helst att lösa sig snart. Det ska bli så skönt när det är avklarat för då har jag tre år helt avklarade. Bara två år kvar nu, nedräkningen har börjat. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0