Första dagen tillbaka i plugget

Idag har jag varit på introduktion till den nya kursen som kommer att bestå av praktik. Det ska bli spännande att få använda mina kunskaper i praktiken! Jag skulle också få tillfälle att arbeta mer praktiskt vilket kan vara trevligt som lite omväxling så nu hoppas jag på bra väder! :) Inom min praktik kommer jag att få tillgång till en tjänstebil! Blir spännande att fara runt lite och inte bara sitta inne på ett kontor.

Det var kul att se alla nya småttingar! Då kändes det som att jag visste en hel del! När jag försvinner ut på praktik kommer jag inte att se dem så mycket mer på ett tag. Många av dem så vääääldigt små ut, hihi, nu känner jag mig inte så liten längre! Blir bara äldre för varje år som går! Tänka sig!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Förstår - jag pratade med några termin 1:or idag. Och så frågade de vilken termin vi gick: "9" och reaktionen blev typ "wow" och jag insåg själv hur knasigt det lät. Tänkte tillbaka på den tiden när man själv var ny. Termin 9 låter ju... så coolt!

Sv: Tack! Kashmir till på köpet - superskön!

2009-08-31 @ 18:25:37
URL: http://cuteewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0