Nagellack?



Egentligen är jag inte mycket för nagellack, så länge det inte är fransk manikyr förstås. Tycker att det är så fint med vita toppar på naglarna. Jag brukar ofta måla dem med vitt lack. Eftersom jag fick de här två fina lacken med en tidning så valde jag att ändå prova. Jag tycker trots allt att det blev fint och det blir inte fult så fort som mörka lack. Ofta har jag upplevt att naglarna spricker av nagellack, att de blir svagare. Det har jag inte upplevt ännu med de här lacken fast jag har bara använt de i ett par dagar nu. Kul att prova en ny färg i alla fall.

Kommentarer
Postat av: #Rebecca Sv

Fint med naturliga naglar men lite mellan vita toppar :)

Hoppas du har en kanon kväll! :)

2009-08-14 @ 18:55:39
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Maria

Det låter fint.

Tack tack, detsamma. :)

2009-08-14 @ 19:44:25
URL: http://columbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0