Testat: Aloe vera original - Tandkräm



En tandkräm som kombinerar flour och aloe vera (45%). Flour behövs för att motverka uppkomsten av karies och aloe vera har läkande egenskaper för munhålan. Den innehåller även Propolis som har en mild polerande effekt på tänderna. Den innehåller inte Natrium Lauryl Sulfate som kan vara irriterande för slemhinnorna i munnen. Den är utvecklad i samarbete med svensk tandvård.

En väldigt bra tandkräm som fungerar för min känsliga mun. Den löddrar möjligen inte lika mycket som många andra tandkrämer jag har testat men jag upplever det inte som något negativt. Den smakar friskt av mint vilket jag tycker om.

Betyg: 5 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0