Varför ska alla kunna hitta mig???

Nu är jag trött på det svenska systemet där alla ska kunna hitta alla och samhället ska vara så sjukt öppet! Kan inte jag själv få välja att berätta för de jag vill vart jag bor och vad jag har för telefonnummer. Jag kan inte förstå varför alla ska kunna hitta mig!

Jag har raderat mig själv från de sökmotorer på nätet som jag känner till. Fattar inte att de som inte vill kunna bli hittade ska behöva ansöka om privat nummer och så vidare. Det skulle ju även innebära att de som jag vill ska kunna se att jag ringer inte skulle kunna göra det. Så sjukt irriterande!! Jag vill kunna bestämma över mitt eget liv!

Jag minns i skolan när de någon gång skrev ut allas personnummer i skolkatalogen. Jag förstår inte varför de skulle behöva göra något sådant! Sjukt! Det är helt annorlunda i exempelvis Skottland där jag bott i ett halvår. Där var något sådant helt otänkbart, det fanns inte ens några skolkataloger! JAG VILL INTE ATT ALLA SKA KUNNA HITTA MIG!

STÖRT SYSTEM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0